به ما بپیوندید

برای استفاده از امکانات ویژه سیستم جامع گردشگری راتا (ویژه آژانس های مسافرتی، گردشگری بند الف و ب و پ ) می توانید با کلیک بر روی دکمه عضویت آژانس به شبکه راتا بپیوندید...

سرویس های شبکه راتا

سیستم جامع گردشگری راتا با توجه به آنلاین بودن دارای امکانات ویژه ای از جمله سرویس تخصصی شامل رزرو صدور بلیط قطار، اخذ بیمه های مسافرتی ویژه آژانس های گردشگری و مدیریت حساب ها و رزروها می باشد. برای استفاده ازاین خدمات کافیست ثبت نام کنید و نیازی به نصب نرم افزار جداگانه نخواهید داشت.

رزرو و صدور بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس فرزرو مستقیم و آنلاین هتلهای مهم کشور فروش تورهای متنوع گردشگری اپراتورهای معتبر اخد ویزا صدور بیمه مسافرتی رزرو ترانسپورت فرودگاهی مدیریت حساب ها و رزروها
درباره ما

شرکت سامانه کیش با اتکاء به تجارب فراوان و اشراف همه جانبه به مسائل فناوری اطلاعات و با هدف ایجاد سهولت و سرعت بخشیدن به خدمات آژانس های مسافرتی در زمینه ارائه خدمات رزرواسیون، اطلاع رسانی و مشاوره های رفاهی اقدام به راه اندازی سیستمی جامع و کامل تحت وب به ساده ترین و کارآمدترین روش تحت عنوان "سیستم جامع گردشگری راتا" نموده است. در این راستا سیستم جامع گردشگری راتا، در فاز اول مراکز صدور قطار و بیمه مسافرتی را بصورت يکجا گردهم آورده تا ضمن تسهيل در کار آژانسها، سرعت عمل آنها را نيز افزايش دهد. سعي ما هميشه در انتخاب بهترين امکانات موجود مي باشد و هدف اصلي ما همواره در جهت مديريت همه جانبه اقدامات مربوط به ارائه خدمات گردشگري آژانس هاي مسافرتي است.

قوانین و مقررات

شرایط و قوانین استفاده از خدمات سیستم جامع گردشگری راتا

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات سیستم جامع گردشگری راتا به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به سیستم جامع گردشگری راتا و ثبت در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین این سامانه از سوی کاربر است.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های سیستم جامع گردشگری راتا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و خدمات سیستم جامع گردشگری راتا تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات سیستم جامع گردشگری راتا اقدام نماید.

ارتباطات الکترونیکی
هنگامی که شما از خدمات سیستم جامع گردشگری راتا استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت می‏‌کنید و یا به سیستم جامع گردشگری راتا ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که سیستم جامع گردشگری راتا به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی یا سرویس پیام کوتاه )به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و یا پروموشن‌ها، امکان دارد سیستم جامع گردشگری راتا برای اعضای سامانه ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه سیستم جامع گردشگری راتا را در پروفایل خود لغو کنند.
توجه داشته باشید که 88193771 تنها شماره‌ای است که سیستم جامع گردشگری راتا از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کند. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان سیستم جامع گردشگری راتا ، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نامسیستم جامع گردشگری راتا است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به Info@irangds.ir اطلاع دهید

سیاست ‌های رعایت حریم شخصی
این مجموعه به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
این مجموعه متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت این سامانه ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات سیستم جامع گردشگری راتا ، مانند لوگو، علائم تجاری، متن، توضیحات، گرافیک، آرم، تصاویر و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط این سامانه جزئی از اموال این مجموعه محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار این مجموعه است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای سیستم جامع گردشگری راتا محفوظ می‏‌دارد.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش
روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.
این مجموعه به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان ثبت سفارش می‌‏دهد ولیکن از ساعت 10 صبح الی 16 بعد از ظهر روزهای کاری ، امکان پاسخگویی و پیگیری و ارسال سفارشات میباشد.
کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت این سامانه به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند این مجموعه همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در این مجموعه به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای این مجموعه محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
این مجموعه مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای این مجموعه محفوظ است.

نمایندگی

این مجموعه در هیچ نقطه‏‌ای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویس‌‏ها، تراکنش‏‌های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی این مجموعه اطلاع دهید.

قوه قهریه

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، این مجموعه هیچ گونه مسئولیتی ندارد.


این مجموعه خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‏‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.

ثبت شکایات و پیشنهادات

کاربر گرامی چنانچه در زمینه نحوه استفاده از سیستم جامع گردشگری راتا با مشکلی روبرو شدید و یا نقطه نظراتی در مورد بهبود ارائه سرویس ها و خدمات دارید این بخش برای شماست. شما می توانید با تکمیل فرم ذیل نقطه نظرات و مشکلات خود را برای ما ارسال نمایید تا در اسرع وقت نسبت به ارائه هر چه بهتر خدمات و رضایت مندی شما اقدام گردد.

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از ظفر، خیابان اسفندیار پلاک 72 واحد 2

شماره تماس: 88193771(021) - 88193772(021)